FAQ

FAQ

Q: Ik wil mijn steentje bijdragen, hoe kan ik doneren?
A: Wij vinden het altijd fijn als u ons wil helpen! U kunt ons op verschillende manieren helpen! U kunt direct geld overmaken via deze website. U kunt er ook voor kiezen om geld naar ons over te maken via een acceptgiro. U vindt onze bankgegevens op deze pagina.
Q: Ik wil Stichting Kinder Kanker Genezing heel graag helpen, maar ik kan geen geld overmaken.
A: Wij zijn heel blij met mensen die als vrijwilliger willen helpen. Bijvoorbeeld door op standjes te staan, of lege flessen in te zamelen en het geld naar ons over te maken. Schrijven, redigeren, vormgeven, en er zijn nog veel meer mogelijkheden. Uiteraard wordt er bij vrijwilligerswerk altijd rekening gehouden met uw mogelijkheden! Neem snel contact met ons op!
Q: Ik heb een e-mail of brief gestuurd, krijg ik dan altijd een reactie?
A: Wij doen ons best om al uw brieven en e-mails persoonlijk te beantwoorden, echter het lukt ons niet om uw bericht altijd te bevestigen. Dat wil niet zeggen dat uw verzoek niet is behandeld. Let er bij het doorgeven van een verzoek op dat wij uw adresgegevens nodig hebben. Schrijf die duidelijk leesbaar in uw brief.
Q: Ik heb aangegeven geen post meer te willen ontvangen, maar ik ontvang toch nog een keer een brief.
A: Wij verwerken uw verzoek zo snel mogelijk nadat wij het van u hebben ontvangen. Echter, doordat wij zo goedkoop mogelijk willen werken, werken wij vooruit. Daardoor komt het wel eens voor dat u nog éénmaal een poststuk ontvangt. U kunt dat poststuk als niet verzonden beschouwen.
Q: Er is iets misgegaan! De bank heeft meer geld afgeschreven dan ik op de acceptgiro heb ingevuld.
A: Het komt een enkele keer voor dat dit gebeurt. Hoe vervelend het ook is, wij zullen ons best doen uw geld zo spoedig mogelijk bij u terug te krijgen! U kunt een paar dingen doen. Meestal heeft de bank de acceptgiro verkeerd gelezen en heeft van bijvoorbeeld €5,- een bedrag van €500,- gemaakt. Wij raden u in dat geval aan om contact op te nemen met uw bank. Zij moeten deze fout voor u herstellen. Echter, helaas gaat het bij sommige banken nogal moeizaam. U kunt dan contact met ons opnemen. Via telefoon (tijdens kantoortijden) op per email gaat dat het snelst. U kunt ook een contactformulier invullen op deze pagina. Wij zorgen er dan voor dat uw geld zo spoedig mogelijk bij u terug komt. Helaas zitten hier wel meer kosten aan verbonden voor onze organisatie. Wij hopen dan ook van harte dat uw bank klantvriendelijk genoeg is om de fout zelf te herstellen.
Q: Ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden.
A: Schrijft u zich hier svp in voor onze nieuwsbrief.